poniedziałek, 2 grudnia 2013

Domek dla lalek/A dollhouse

Cześć!
Pokażę Wam dzisiaj pracę, którą wykonałam w duecie z mężem (ja zrobiłam projekt,on całą resztę ;))
Domek dla lalek wykonany od podstaw własnoręcznie z płyty wiórowej i elementów drewnianych, wielokrotnie szlifowany i malowany specjalną, nietoksyczną farbą do zabawek.
Ma wymiary ok. 45 cm x 45 cm x 20 cm
Świetnie sprawdza sie jako typowy lalkowy domek jak i oryginalna półeczka na książki czy dekoracja.
Na razie to prototyp, ale mam już pomysły na następne :)
Pozdrawiam :)

Hello!
Today I'll show you the work that I made with my husband (I did a project and he all the rest;))
Dollhouse made ​​from board and wood elements, repeatedly polished and painted with a special, non-toxic paint for the toys.
The scale of the dollhouse is 45 cm x 45 cm x 20 cm
Works great in as a typical doll house and the original shelf for books or home decoration.
It is a prototype, but I already have ideas for the next one:)
Hugs :)





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. Faktycznie może być z niego super półeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt a wykonanie perfekcyjne.Też coś podobnego mamy w planie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny! Marzy mi się takie cudo, ale mój mąż raczej w elektryce, więc co najwyżej mógłby w Twoim oświetlenie dorobić :-)
    Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł , moja córka by wiedziała co z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona:
    świetny domek, szkoda, że nie jestem już małą dziewczynką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*